سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید پنکه ایستاده کوچک دستی خانگی اداری جیبی همراه

راهنمای خرید پنکه ایستاده کوچک دستی خانگی اداری جیبی همراه  پنکه های ایستاده ، پنکه های میز و پنکه های دیواری ارزان قیمت هستند و به راحتی در هر فروشگاه لوازم خانگی یافت می شوند. خرید پنکه ممکن خواهد بود ساده ترین راه برای خنک نگه داشتن اتاق ها و آپارتمان های کوچک باشد.به دلیل کوچک بودن ، مصرف برق کمی دارند. (میانگین 55 وات.) با این وجود ، ممکن خواهد بود برای خنک شدن فضا کافی نباشد. اگر می خواهید بهترین عملکرد را از پنکه ارازن یا گران بگیرید ، بهتر خواهد بود یک پنکه ارازن یا گران را در یک شب خنک یا اوایل صبح کنار پنجره قرار دهید تا هوا را از هوای سرد خارج گردش داده و تهویه کند. داخل خانه هنگام خرید پنکه از این موضوع آگاه باشید.حمل آساناز دیگر مزایای پنکه ارازن یا گران ، قابلیت جابجایی آن خواهد بود . می توان آن را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کرد و به راحتی به برق متصل شد. در هنگام خرید پنکه ارازن یا گران به دسته جابجایی و قابل حمل مدل پنکه ارازن یا گران توجه کنید.

 

 

راهنمای خرید پنکه کوچک

 

 

رنگ پنکه چقدر مهم است :

مدل های زیادی در رنگ های مختلف در بازار موجود خواهد بود ، بنابراین می توانید با خیال راحت مدلی متناسب با دکوراسیون داخلی خانه خود انتخاب کنید. پنکه ارازن یا گران برای خواهد بود فاده در خوابگاه خوب خواهد بود زیرا در فضای باریک به تهویه مطبوع احتیاج ندارد و با خرید پنکه با قیمت ارزان می توانید راحتی کافی داشته باشید.پنکه ها گزینه خوبی برای خنک سازی فضاهای کوچک هستند زیرا می توان آنها را به راحتی جابجا کرد. پنکه ارازن یا گران ها علاوه بر عملکرد اصلی خود در خنک سازی ، کاربردهای دیگری مانند دمیدن در اتاق ، خشک کردن نقاشی ها و جابجایی هوای داخلی دارند.


 

هنوز هم پنکه دوست داشتنی است :

افرادی هستند که علی رغم انواع خرابی ها و کولرهای گازی هنوز با پنکه خنک می شوند و من هم یکی از این افراد هستم. به همین دلیل خواهد بود که ما ترجیح می دهیم طرفداران ایستاده را از مارک های برتر خریداری کنیم. خوب ، وقتی صحبت از بهترین مارک ها و بهترین مدل های پنکه ارازن یا گران می شود ، باید بگویم که مارک های مختلفی وجود دارد که انواع مختلفی از پنکه ارازن یا گران ها را با طرح ها و شکل های مختلف ، به ویژه با عملکردهای مختلف تولید می کنند. نکته این خواهد بود که اکثر مردمخانه ، محل کار ، توقف خواهد بود راحت و ... متناوباً ، روش های جلوگیری از گرما همیشه مورد توجه انسان بوده خواهد بود و بشر به روش های مختلف سعی در خنک سازی و حذف گرما از فضای خود داشته خواهد بود . امروزه از دستگاه های مختلفی برای خنک سازی خواهد بود فاده می شود که یکی از آنها پنکه ارازن یا گران خواهد بود .

 

 

راهنمای خرید پنکه

 

وزن سک پنکه بسیار مهم است :

پنکه ها واحد خنک کننده سبک وزن هستند که به راحتی جابجا می شوند و نسبت به سایر گزینه ها هزینه کمتری دارند. این مزایا پنکه ارازن یا گران ها را به یکی از محبوب ترین دستگاه های خنک کننده تبدیل می کند.خنک کننده ها که همه ما به یاد می آوریم برق کمتری مصرف می کنند ، قیمت مناسبی دارند و در محیط های کوچکتر بهتر کار می کنند.انواع پنکه ها به اشکال مختلفی از جمله سقف ، رومیزی ، خواهد بود ند و دیوار ارائه می شوند. دستگاه مناسب برای خنک سازی اتاق ها و آپارتمان های کوچک ، دارای انواع مختلفی از مدل های خارجی و ایرانی خواهد بود . بسته به دکوراسیون شما در انواع رنگ ها برای انتخاب موجود خواهد بود . پنکه ارازن یا گران ها علاوه بر خنک کردن ، به کارهایی مانند بیرون کشیدن دود از اتاق ، خشک کردن نقاشی ها و سایر وسایل مرطوب و جابجایی هوا کمک می کنند.


راهنمای خرید پنکه

 


نکات مهم هنگام انتخاب و خرید پنکه چیست :

پنکه ارازن یا گران های دارای تیغه های فلزی هوا را با شدت بیشتری نسبت به تیغه های پلخواهد بود یکی فشار می دهند.پنکه ارازن یا گران جدید دارای کنترل از راه دور ، تایمر ، دکمه های لمسی و نمایشگر دیجیتال خواهد بود تا کار را برای کاربران راحت تر و لذت بخش تر کند.مقاومت و طراحی قابل اعتماد از ویژگی های اساسی این دستگاه خواهد بود . این مخصوصاً برای کسانی که نگران احتمال لغزش یا کوبیدن یا برخورد با طرفداران با بچه های کوچک یا حیوانات خانگی هستند ، مناسب خواهد بود .داشتن محافظ های ایمنی ، معمولاً به صورت توری و میله ای ، از دیگر مشخصات یک پنکه ارازن یا گران خوب خواهد بود .ظاهر زیبا ، شیک و هماهنگ با طراحی داخلی خانه از دیگر ویژگی های طرفدار انتخاب خواهد بود .با توجه به فضای خنک کننده ، یک پنکه انتخاب کنید و اگر می خواهید پنکه ارازن یا گران را در مکان هایی مانند هتل ، خوابگاه ، مغازه و ... تعمیر کنید.



اندازه پنکه باید چقدر باشد :

پنکه ارازن یا گران ها در اندازه های مختلفی وجود دارند و اندازه پنکه ارازن یا گران یکی از مهمترین عواملی خواهد بود که می تواند بر میزان خنک شدن دستگاه تأثیر بگذارد. می توانید انتظار داشته باشید که یک پنکه ارازن یا گران کوچکتر به خنک کننده کمتری نیاز داشته باشد و یک پنکه ارازن یا گران بزرگتر برای خنک شدن بیشتر. پنکه ارازن یا گران ها ، از جمله طرفداران پارس خزر و طرفداران رسانه ، به طور معمول در اندازه های 6 تا 18 اینچ تولید می شوند. اندازه پنکه ارازن یا گران باید با فضای مورد نظر شما برای خواهد بود فاده از پنکه ارازن یا گران مطابقت داشته باشد. اگر فضای مورد نظر شما زیاد باشد ، باید یک پنکه ارازن یا گران بزرگتر پیدا کنید.

 

در اتاق های بزرگتر می توانید به جای خرید پنکه ارازن یا گران با قطر تیغه بزرگتر ، از دو یا چند پنکه ارازن یا گران برای خنک سازی محیط خواهد بود فاده کنید. از طرف دیگر ، اگر اتاق کوچک باشد ، ممکن خواهد بود یک پنکه کوچک نیز مناسب باشد. در مورد پنکه میز به طول ، عرض و ارتفاع پنکه توجه کنید تا فضای کافی برای قرار دادن آن روی میز اطمینان حاصل کنید.بسیاری از افراد دوست دارند هنگام خواب از پنکه در اتاق نشیمن خود و در خواب از پنکه در اتاق خواب خود خواهد بود فاده کنند. در این حالت ، آسان بودن حرکت پنکه ارازن یا گران نیز یکی از معیارهایی خواهد بود که باید در نظر گرفته شود.

 

راهنمای خرید پنکه

 


پنکه ارازن یا گران رطوبت ساز :

این نوع پنکه ارازن یا گران ها در دو نوع فضای داخلی و خارجی هستند ، پنکه ارازن یا گران های رطوبت ساز دارای مخزن آب در پایین واحد برای تأمین آب مورد نیاز برای ایجاد رطوبت در این مخازن هستند ، در حالی که انواع تولید رطوبت در این دو نوع پنکه ارازن یا گران نوعی پنکه ارازن یا گران رطوبت ساز خانگی خواهد بود که می تواند در فضای بسته یا باریک مورد خواهد بود فاده قرار گیرد از طریق سیستم بخور سرد رطوبت ایجاد می کند و پس از ایجاد این رطوبت ، بخور سرد توسط لوله ای که در قسمت جلو قرار گرفته انجام می شود. در محیط تیغه پنکه ارازن یا گران منتقل و پخش می شود و آب و هوای پنکه ارازن یا گران با هم ترکیب می شوند تا خنک کننده بیشتری در محیط ایجاد کنند و باعث خنک شدن هوای اطراف می شوند.

 

 

راهنمای خرید پنکه


با این وجود ، انواع مختلف پنکه ارازن یا گران های رطوبت ساز مناسب برای محیط ها و فضاهای باز یا همان پنکه ارازن یا گران های رطوبت ساز ، رطوبت متفاوتی خواهند داشت. در این نوع پنکه ارازن یا گران های آبفشان ، آب مخزن پنکه ارازن یا گران با ظرفیت زیاد (در بعضی از مدل ها تا 100 لیتر) این دستگاه معمولاً از واحد خارج می شود و به رطوبت گیر هدایت می شود و در آنجا توسط دیسکهای معمولی موجود در آن به ذرات آب بسیار ریز تبدیل می شود و به طور کلی توسط باد پنکه ارازن یا گران بیشتری نسبت به انواع دیگر در محیط پخش می شود و باعث تازه و خنک شدن هوا می شود. برای افرادی که در معرض باد این رطوبت گیرها قرار دارند بسیار مفید خواهد بود و احساس راحتی می کند. پنکه های رطوبت ساز در مارک ها و مدل های مختلف در فروشگاه های دالانو موجود خواهد بود برخی از مدل های پنکه رطوبت ساز می تواند به آب شهر متصل شود و از آب مخزن می توان در کافه ها ، ویلا ها ، باغ ها ، ویلا ها ، کنار خواهد بود خر ، رستوران ها ، زمین های بازی ، سالن های ورزشی و باشگاه های ورزشی خواهد بود فاده کرد ، هتل ها و ... خواهد بود فاده می شود.